HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» tentacle hentai theme tentacle hentai thumbs
2011-08-04, 12:06 by Guest

» unlock iphone 4 3w
2011-08-04, 04:08 by Guest

» гинекологические инструменты
2011-08-03, 21:46 by Guest

» inition co uk cheap tramadol
2011-08-03, 16:26 by Guest

» leannaMaypemn
2011-08-03, 07:47 by Guest

» Gary Ablett Drug Scandal
2011-08-02, 08:10 by Guest

» increase backlink backlinks service
2011-08-01, 08:29 by Guest

» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
2011-07-31, 15:48 by Guest

» BUY TRAMADOL - 30 tabs / $42 BEST PRICE! @ecoMeds - U.S. Pharmacy!!
2011-07-31, 04:27 by Guest

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 12 on 2012-02-24, 20:26
Top posters
Shukri
 
Presiden
 
Admin
 
palerkain
 
Orang Lama
 
abglong
 
Mohd Khairul Mohd
 
ummu_iyas
 
nadisyabab
 
Poll

Share | 
 

 RESUME Laknatullah

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Shukri
Admin
Admin


Male Number of posts : 211
Age : 35
Location : Bumi Allah
Humor : Tiada Hum0R Dalam DiriKu
Registration date : 2008-10-23

PostSubject: RESUME Laknatullah   2008-10-23, 23:01

Pengenalan diri
Nama sebenar : Iblis Laknatullah
Nama glamour : Hantu,syaitan,pelesit,jembalang,langsuir dll
Kelahiran : Bermula dari keengganannya sujud kepada Nabi Adam a.s
Status diri : Fasik kelas pertama
Agama : Kufur
Tempat Tinggal : Di hati-hati mereka yang lalai
Alamat Tetap : Neraka jahanam
Isteri : Setiap wanita yang tidak menutup aurat, tidak mentaati Allah,Rasul dan suaminya
Kaum kerabat : Semua golongan yang menentang dan memusuhi Allah

Cita-Cita
Modal pusingan : Angan angan kosong dan tipu daya yg halus
Tempat pertemuan : Konsert-konsert hiburan,Pasar-pasar dan di semua tempat jual beli
Musuh ketat : Setiap orang Islam yang beriman dan bertakwa
Sahabat karib : Anak-anak Adam
Motto kerja : 'Hipokrasi asas akhlak'
Hobi : Melalaikan orang dari mengingati Allah, menggoda manusia lalu menyesatkannya
Cita cita : Supaya semua makhluk di muka bumi ini menjadi kafir
Tempat Operasi & Rakan setugas
Sukan (yg tidak digemari) : Acara Langkah seribu (Semasa Malaikat Maut ingin mencabut nyawa)
Kelemahan diri : Bila Manusia membaca istighfar
Mentor yg dikagumi : Manusia yg mempunyai berkelebihan lebih dari dirinya
Logo : Sebarang tatoo
Pejabat operasi : Tandas,bilik air, tempat yang bernajis dan kotor serta tempat-tempat maksiat
Rakan kongsi : Golongan munafik serta syaitan-syaitan dari kalangan jin dan manusia
Sumber pendapatan : Segala harta yang diperoleh dengan jalan haram dan riba
Jenis perkhidmatan : Menggalakkan manusia mengerjakan kemungkaran dan derhaka terhadap Allah SWT
Tempoh perkhidmatan: Sehingga hari khiamat
Matlamat Sebenar : Membawa Anak cucu Adam bersama-sama ke Neraka Jahanam
Teman sejawat : Orang yang suka mendiamkan dirinya dari menyatakan kebenaran
Ganjaran : Dosa-dosa kecil/besar dan kemurkaan Allah
Pembantu setia : Orang yang suka mengumpat, mencaci, memaki hamun, menghasut, pendengki dan pendendam

Pengalaman & Kenangan
Peristiwa yg tak dapat dilupakan : Semasa Allah menjadikan Nabi Adam a.s
Kenangan manis : Di waktu manusia diambang shakratulmaut, mati dalam kekafiran
Kenangan pahit : Manusia yg digodanya mati dalam keimanan
Makanan kegemaran : Daging orang mati, segala najis dan kotoran
Minuman yg digemari : Wiski,brandi,taqila,todi,wine,arak dan semua minuman yg memabukkan
Yang paling ditakuti: Orang mukmin yang bertakwa
Yang paling dibenci : Orang yang sentiasa berzikir dan mengingati Allah
Alat perangkap : Wanita-wanita cantik,model,pelacur,pragawati,dan sebagainya
Saat ajal : Bila tiba waktu yang ditentukan Allah di hari kiamat kelak

Saat mendukacitakan
Yg paling membosankan : Bila tiada lagi manusia yg mahu mengikuti kemahuannya
Tugas yg paling meletihkan : Menganggu manusia kearah kebaikkan kerana Allah Taala
Tugas yang paling disukai : Mengajak melakukan Homoseks,lesbian dan berzina
Janji kepada manusia : Janji janji kosong,angan angan dan tipu daya
Yang membuatnya gembira : Manusia yg mengikut jejak langkahnya
Saat yg mendukacitakannya : Manusia yg mempunyai cita cita untuk bertaubat
Yang membuatnya menangis : Bila Manusia yg disayanginya sujud kepada Allah SWT
Back to top Go down
http://Shukri.Com.My
Guest
Guest



PostSubject: Re: RESUME Laknatullah   2008-10-26, 16:55

Teror iblis ni, tetapi seteror-teror dia tak berani nak mengaku dirinya Tuhan, tak macam Firaun, manusia yang mengaku dirinya Tuhan.
Iblis pernah test si firaun ni, diketuknya pintu bilik si firaun lepas tu dia pun menyembunyikan dirinya, si firaun ni pun gi tengok saper yang dok ketuk pintu dia, takder org la pulak. Begitulah beberapa kali firaun kena kacau dengan iblis, akhirnya iblis pun memunculkan dirinya di hadapan firaun sambil berkata,"engkau berani mengaku dirimu tuhan sedangkan engkau tidak tahu pun org yang mengetuk pintu bilikmu."
Sejak dari hari itu firaun telah mengarahkan pengawal sentiasa berjaga disekeliling biliknya.

wallahua'lam..
Back to top Go down
palerkain
Active User
Active User


Male Number of posts : 44
Location : behira,egypt
Humor : sahlabb
Registration date : 2009-04-22

PostSubject: Re: RESUME Laknatullah   2009-04-22, 12:45

resume nih kalu anto kat pejabat umno konpem dapat jawatan tinggi kot??
sekadar tempelan.. Laughing farao
Back to top Go down
Admin
Admin
Admin


Male Number of posts : 108
Age : 41
Location : Berpijak Dibumi Nyata
Registration date : 2008-10-22

PostSubject: Re: RESUME Laknatullah   2009-04-22, 13:10

mmg konfirm dpt.. tp x hantar pon dah dpt..
hahahaha.. tgk laaa pemimpin umno skang..
dah jd setang pon semua.. affraid

_________________

Takot Risiko? Usah Bicara Perjuangan
Back to top Go down
http://plpdt.2forum.biz
Orang Lama
Active User
Active User


Number of posts : 24
Registration date : 2009-04-23

PostSubject: boss...   2009-04-23, 11:35

berdebar tadi dengar tajuk....

ingat ada org melayu yang dah bergelar "laknatullah"

nak tgk gok sape dia....tp syaitan ni org tak nampak...kalu mulut kita kata benci dia pun, kadang2
kita tgh buat yg dia gembira...kita tak nampak dia sedih....

jadi kena rujuk tok guru2 dlm PLPDT la...mejoriti ustaz2 ni.....
Back to top Go down
palerkain
Active User
Active User


Male Number of posts : 44
Location : behira,egypt
Humor : sahlabb
Registration date : 2009-04-22

PostSubject: Re: RESUME Laknatullah   2009-04-23, 11:56

cheers
majoriti?baru brape org yang ade dalam ni..dlm plpdt mmg la ramai..tapi kat sini adop org..
sedihnyerr..dok cekak nok ngepem doh wase..haha
Back to top Go down
Admin
Admin
Admin


Male Number of posts : 108
Age : 41
Location : Berpijak Dibumi Nyata
Registration date : 2008-10-22

PostSubject: Re: RESUME Laknatullah   2009-04-23, 12:38

hahahaha..
masaloh beso ni..
presiden dok atktif jugok ni..
berap nanang

_________________

Takot Risiko? Usah Bicara Perjuangan
Back to top Go down
http://plpdt.2forum.biz
Presiden
Admin
Admin


Male Number of posts : 162
Age : 32
Location : Dungun
Registration date : 2009-04-19

PostSubject: Admin   2009-04-23, 14:47

presiden kelas padat sgt....ok, janji pahni masuk online...jgn marah admin
kainplekat, jgn putus asa ngepeng....kainplekat tu abg long ke?
Back to top Go down
Presiden
Admin
Admin


Male Number of posts : 162
Age : 32
Location : Dungun
Registration date : 2009-04-19

PostSubject: sorry   2009-04-23, 14:49

buka kainplekat...palekain.....maaf2...kalut wa ribut...

ptg ni kem anak soleh kat sekolah Darul Taqwa. jom ke sana...support Ustaz2 kita...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: RESUME Laknatullah   Today at 17:33

Back to top Go down
 
RESUME Laknatullah
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Superman Filming Timeline & SPOILERS?
» Amanda Todd: The Impact of Cyber Bullying

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Welcome To Forum :: HAL EHWAL AGAMA :: Soal Jawab Agama & Perbincangan-
Jump to: