HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» tentacle hentai theme tentacle hentai thumbs
2011-08-04, 12:06 by Guest

» unlock iphone 4 3w
2011-08-04, 04:08 by Guest

» гинекологические инструменты
2011-08-03, 21:46 by Guest

» inition co uk cheap tramadol
2011-08-03, 16:26 by Guest

» leannaMaypemn
2011-08-03, 07:47 by Guest

» Gary Ablett Drug Scandal
2011-08-02, 08:10 by Guest

» increase backlink backlinks service
2011-08-01, 08:29 by Guest

» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
2011-07-31, 15:48 by Guest

» BUY TRAMADOL - 30 tabs / $42 BEST PRICE! @ecoMeds - U.S. Pharmacy!!
2011-07-31, 04:27 by Guest

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 12 on 2012-02-24, 20:26
Top posters
Shukri
 
Presiden
 
Admin
 
palerkain
 
Orang Lama
 
abglong
 
Mohd Khairul Mohd
 
ummu_iyas
 
nadisyabab
 
Poll

Share | 
 

 Kisah silam pasangan

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Kisah silam pasangan   2008-11-12, 09:39

masing2 ada kisah silam,,masing2,,

ada yg manis,,dan ada yg pahit,
kisah silam di antara setiap manusia adalah ber beza
berbagai kisah,

adakah kita patot kenang balik kisah silam tu,sbb satu kenangan?
atau kita perlu (dgn tegas) melupakannye buat selama2nya,?>????

kadang2 kisah silam pasangan kita yg membuatkan kita rsa tidak selesa,,
kadang2 juga kisah silam kita sendiri,,membuat kan kita tidak selesa bila pasangan kita tau,

apa pendapat ko org??


bg kakna la,,,:::

stiap kita,,ada kisah masing2,,
sama ada kisah dlm cinta atau sebagainya,
bila kita sudah berumah tangga...
ada baiknya kita tak perlu mengenang kembali kisah silam kita tuh,
terutama kisah kita ngan XBF or XGF.
YANG BERLALU BIARKAN IA BERLALU...APA YG PERLU KITA FIKIRKAN,,ADALAH APA YG AKAN BERLAKU AKAN DATANG MEANS MASA DEPAN,

eeheheh,,,ok dok???
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-12, 10:34

hooo..tp kl yg t'luka payoh nok d'lupus kn dr memori kak na nyeee..
Back to top Go down
Shukri
Admin
Admin


Male Number of posts : 211
Age : 35
Location : Bumi Allah
Humor : Tiada Hum0R Dalam DiriKu
Registration date : 2008-10-23

PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-12, 10:41

Btul2 Kakna .. Setuju.. xyah pk doh menda yang lepas2..
manusia mane yang sempurna. semua ade lakukan kesalahan..
buang yang keroh.. ambik yg jernih.. Very Happy

_________________

Takot Risiko? Usah Bicara Perjuangan
Back to top Go down
http://Shukri.Com.My
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-12, 10:43

x dpt lupus pn, kite blh jdkan pengalaman n pengajaran agar kite lebih dewasa.....
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-12, 10:44

Ah Cheng Jual Soya wrote:
hooo..tp kl yg t'luka payoh nok d'lupus kn dr memori kak na nyeee..

hooo kalu hok terluko tu meme lar,,pasti la payoh nk dilupuskan,,(hehe mcm nk lupus harta kerajaan plok bunyinya....)
sbb payoh nk dilupuskan tu sbbnya,,bila terluko,,pasti ada parot nye kan,,
nk ilang parot kena la cari petua2 yg bole ilangkan parot,,

ko guane????
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Subject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-12, 10:49

ape ssh.
knp nak penatkn jiwa tringat org yg dah mmg x ditakdirkn utk kita
tuhan da ttpkn jodoh,klu dia mmg x dijodohkn tuk kita wat pe kte nk
penatkan jiwa teringatkan org yg dah pergi.
tumpu je segala perhatian pd yg br yg munkin dia tu adalh jodoh kita di dunia dan akhirat.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-12, 10:56

silverclaw wrote:
ape ssh.
knp nak penatkn jiwa tringat org yg dah mmg x ditakdirkn utk kita
tuhan da ttpkn jodoh,klu dia mmg x dijodohkn tuk kita wat pe kte nk
penatkan jiwa teringatkan org yg dah pergi.
tumpu je segala perhatian pd yg br yg munkin dia tu adalh jodoh kita di dunia dan akhirat.


cheee wahhhh,,,,
Back to top Go down
Shukri
Admin
Admin


Male Number of posts : 211
Age : 35
Location : Bumi Allah
Humor : Tiada Hum0R Dalam DiriKu
Registration date : 2008-10-23

PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-12, 11:01

Laughing Muke Kerahhhh wehhh..
ape pon kita patut terima laaa
Qada Dan QadaR..

_________________

Takot Risiko? Usah Bicara Perjuangan
Back to top Go down
http://Shukri.Com.My
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-12, 11:09

hmmmm.....btul btul btul....
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-12, 11:14

hmmm betul,,,

nampak nya,,,adik belako,,biso2 doh ,,


Razz
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-12, 11:37

panda ngat halim..hok sdiri pon dok slesai..aku ikat wak umpan gok halim nih..
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-12, 11:42

yesssss........ cheers akhirnye,......ah cheng, gua stuju sama lu..... pirat tongue
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: anak adik kaka seme   2008-11-12, 11:53

xde sorg pun yg sempurna
yg kaye keluarga punah ranah
yg miskin harte xdok
yg pandai perangai ntah ape2
yg penting kte tau kite ni kecik je dlm dunia nie
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-12, 12:36

hahaha,,jgn gitu alimmmmm

jgn putus asa,,,teruskan mencari,,,
usaha tangga kejayaan,,,
org tua2 kata,,,,
selalu nya kalu susah nk bulih,,,tu maknanya molek larr,,

kalu jenis senang nk bulih tuh,,,,,maybe tak brapa molek kot,
hehehehee
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: hmm   2008-11-12, 14:36

agreeeeee yg ssh tu manis org ckp
yg senang tu tawar kot Smile
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-12, 15:18

hhaahah pandai pung,,,,

takper,,jgn gelojoh,,,,slow,,,slow deh,,,
byak lg masa,,,,

cari molek,,,,biar bulih buat bini dunia akhirat,,,,
biar pandai jago kito,,
biar pandai amik ati kito & keluarga kita,,
sbb kalu dia kawin ngan kita,,dia jg kena kawin ngan family kita,,,

eheheh pandai plok kakna nih,,,
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-13, 13:49

sy mmg menyokong apa yang kakna kata..

mmg betol.. Razz

peristiwa silan sepatutnya cube untk dilupakan.
cube utk tidak diungkitkan semula kerana anya mungkin akn mengguris ati seseorang..
bygkann..kalau kita asyik nk ungkit kesilapan lalu,,mcmane hub nak berkembang..
bile gaduh jee..mesti pasal kisah silam..so..mcm x berbaloi kan?
bnde yg dah lepas n dah diselesaikan dgn cara yg baik..harus cube tdk diperbincangkan lg sesama pasgan msg2..

why???
sbb nk elakkan pergaduhan...

chayOkkkkkk
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-15, 12:51

bukan sbb nk elakkan pergaduhan sajer,,

tp kalu kita pikir balik,,sebenarnya,,,
benda yg dah lepas,biarkan lah,buat apa kita nk berpaling ke belakang,,

kita takkan nk jalan kebelakangg,,,mesti songsang jadi nya,,

kita kena trus jalan ke depan,,

jadi apa lah nk di kenang kisah yg silam,,apatah lg,kisah silam,,psangan kita,
kalu ada pun kisah silam pasangan kita tuh,,biar la,,dia dgn TUhan jer,,

kita yg ada depan mata ni teruskan fikir apa yg akan berlaku akan datang,,
apa plan kita,,untuk msa depan,,,,

hihihihi
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-16, 10:57

saya menyokong ape yg kaknazwin kate..
betol..

peace...no war!! flower
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-16, 11:50

sape kukumalu 2..teringat mug kukumalu ku warna kuning yg pjg 2
sape2 de jupe bley la pulangkn kat rean, level 1 eh...
kalo tuan yg bg tau dh hilang mmg trase r member 2..
kerjasama daripada anda amatlah saya hargai..

ha3...mcm memo jer

tp btoi nih..rindu kat mug kukumaluku...he3
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-16, 13:23

aik...!!
xsangka lakk..ade mug kukumalu..
siang ke mug rey an..kan ??
pulangkan muG dieeeeeeeeeeeeeeeee....
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-16, 15:15

saPER PULOkkkk aMIkkkk MUG rey-AN nIH????

PuLANGKANnnnnnnnnnnnnGGGGGGGGGGG!!!! cyclops
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-16, 17:07

rean nk mug rean 2
warna kuning...wawawa Sad
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-17, 10:02

rean,,,kakna rasa ada mug kuning tu,,,kena g cari KEDAI la,,,hehehehehehe

bounce
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   2008-11-18, 11:45

kak an try tanyer kt kaunter pertanyaan.....x pn p cari kt los n faun....
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Kisah silam pasangan   Today at 17:32

Back to top Go down
 
Kisah silam pasangan
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Welcome To Forum :: LAIN² :: Cinta Dan Soal Hati-
Jump to: